لپ تاپ

Wiki Article

در صورتی که قصد اجرای بازی یا برنامه‌های سنگین گرافیکی را دارید، وجود پردازنده گرافیکی مجزا می‌تواند در یک دستگاه اهمیت زیادی داشته باشد.

نمایشگر با وضوح بالا، پردازنده‌ی سریع و وزن سبک، از جمله دلایلی است که نظر گیمرها و کاربران زیادی را معطوف به این محصول کرده است.

گام سوم: یک پاور کامپیوتر با راندمان بالا انتخاب کنیدگام

مادربورد چیست ؟ نام قطعات و اجزای تشکیل دهنده‌ی مادربرد 

(قابل ذکر است پردازنده‌های اینتل از نوع پردازنده مبتنی بر اعمال پیچیده هستند.)

درایوهای نوری در کامپیوتر و لپ تاپ به دو صورت اینترنال و اکسترنال وجود دارند که این هارد درایوها از نظر فیزیکی و ساختار داخلی هارد دیسک مشابه هستند

لطفا بررسی کنید، قیمت های شما از قیمت سایت های اینترنتی بانه که بدون گارانتی میفروشن هم کمتره، لطفا بررسی کنید

به دلیل نوسانات قیمت بازار سعی میکنیم قیمت میانگین بازار رو درج کنیم ولی این مورد را پیگیری میکنیم.ممنون از توجه شما

در گذشته دستگاههای مختلف مکانیکی ساده‌ای مثل خط‌کش محاسبه و چرتکه نیز کامپیوتر خوانده می‌‌شدند. در برخی موارد لپ تاپ از آنها به‌عنوان رایانه‌های آنالوگ نام برده می‌شود. چراکه برخلاف رایانه‌های رقمی، اعداد را نه به‌صورت اعداد در پایه دو بلکه به‌صورت کمیتهای فیزیکی متناظر با آن اعداد نمایش می‌‌دهند.

شرکت اسپیرو نماینده رسمی و انحصاری عرضه و خدمات لاجیتک در ایران عرضه کننده بهترین هدست های گیمینگ است.

بعد از یک بار عمل، واحد کنترل به دستورالعمل بعدی ارجاع می‌کند(که معمولاً در خانه حافظه بعدی قرار دارد، مگر اینکه دستورالعمل جهش دستورالعمل بعدی باشد که به رایانه اعلام می‌کند دستورالعمل بعدی در خانه دیگر قرارگرفته است).

یک کامپیوتر یا لپ تاپ مجموعه‌ای از اجزای سخت افزاری و نرم افزاری بوده که در ارتباط با یکدیگر می‌توانند ویژگی‌های بسیار زیادی را ارائه کنند. در صورتی که با بخش‌های مختلف یک لپ تاپ یا کامپیوتر آشنایی کافی ندارید، باید بدانید که ما در این مقاله به مهم‌ترین بخش‌های سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر یا لپ تاپ اشاره کرده‌ایم تا بتوانید با آن‌ها به خوبی آشنا شده و اطلاعات کافی را درباره بخش‌های ذکرشده کسب کنید.

پاک کننده های خانگی طبیعی که می توانید خودتان در خانه تهیه کنید

شما در کامپیوترهای بزرگ می‌توانید از مادربورد تا رم، همه چیز را ارتقا دهید اما در مینی کامپیوترها فقط امکان ارتقا رم و حافظه فراهم شده‌است.

Report this wiki page