درب برقی

Wiki Article

محلول شیمیایی که باعث ایجاد ارتباط بین این دو صفحه می گردد الکترولیت نامیده می شود.

چطور باتری یو پی اس را بصورت ایمن در انبار نگهداری کنیم؟

یو پی اس‌های لاین اینتراکتیو علاوه بر تامین برق مورد نیاز تجهیزات در زمان قطع برق، این مزیت را دارند که ولتاژ ورودی را در بازه محدودی تنظیم می‌کنند.

اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید.

خیر، استفاده از دستگاه یو پی اس در اکثر موارد آسان است. شما به راحتی یو پی اس خود را به پریز دیواری وصل می­‌کنید، وسایل خود را به پریزهای یو پی اس وصل کرده و یو پی اس را روشن می‌­کنید.

نبود ترانسفورمر سبب کاهش قیمت و وزن دستگاه شده و برای همه تجهیزات الکتریکی به جز تجهیزات حساس پزشکی لیزری و تصویربرداری به کار می‌روند.

اندازه‌گیری این پارامترها با استفاده از تجهیزات اندازه‌گیری دقیق و محاسبه توان یو پی اس موردنیاز توسط متخصصین مربوطه، در انتخاب و خرید یو پی اس مناسب بسیار راه‌گشا است.

باتری یو پی اس نیکل کادمیوم نسبت به نوع باتری های سیلد اسید از فناوری جدیدتر و پیشرفته‌تری ساخته شده است. فلز نیکل و مایع بازی الکترولیت پتاسیم باتری یو پی اس

چند پرسش خریداران و مشتریان و پاسخ‌های کارشناسان برای خرید یو پی اس مناسب و استفاده بهینه برای افزایش کارایی یو پی اس را برای شما بیان می‌کنیم.

...... «ارسال و نصب رایگان در محل» «پرداخت هزینه در محل» «پشتیبانی شبانه و روزی» جهت سفارش و مشاوره رایگان با نمایندگی فروش صبا باتری تماس حاصل فرمائید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اندازه بار: یک از عوامل مهم در انتخاب باتری، مقدار توان باری است که می‌خواهیم آن را تغذیه کنیم. هرچه توان مصرفی بار بیشتر باشد، به ظرفیت باتری بیشتری نیز نیاز خواهیم داشت.

باتری سربی اسیدی، یک نوع باتری قابل شارژ است که در سامانه های مختلف باتری یو پی اس پشتیبانی و حفاظت، برای پایداری برق مورد استفاده قرار می گیرد.

البته در این مدل باتری تولید گاز بسیار نادر است و معمولا در زمان هایی که نرخ شارژ شدن بالا و یا دشارژ سریع داشته باشیم باعث تولید گاز میشود.

Report this wiki page