کلینیک فیزیوتراپی تهران

Wiki Article

بزرگراه جلال آل احمد، بین پل نصر (گیشا) و آزمایش، پ. ۱۲۳، ط. اول، واحد ۱

آدرس: تهران، شریعتی، ابتدای ظفر، ساختمان پزشکان سبز، طبقه سوم

استفاده از ابزارها و دستگاه‌ های الکتروتراپی خاص جهت بهبود حرکت عضلات

این بیماری ها بسیار متنوع می باشند و شامل: شکستگی ها، تعویض مفصل ها و آسیب های تاندونی و … می باشند که هر کدام روش درمانی متفاوتی دارند.

در بهترین مرکز فیزیوتراپی در ایران روش دیگر درمان، تمرین درمانی می باشد که بسیار کارآمد است. منظور از تمرین درمانی، ارائه ورزش های درمانی ویژه، ماساژ درمانی، ورزش در آب (آب درمانی) و … می باشد.

فیزیوتراپی در اطفال و کودکان: بیماری های متعددی در میان کودکان وجود دارد که در بهترین مرکز فیزیوتراپی در ایران قابل درمان می باشد.

فیزیوتراپی همگام مرضیه محرابی لیزر پرتوان در شهریار مگنت درمانی در شهریار...

این مرکز همچنین دارای محیطی بسیار آرام و پاکیزه است. کلینیک فیزیوتراپی صبای سلامت در موقعیت مکانی بسیار مناسبی قرار دارد و مراجعین می توانند به راحتی به این کلینیک مراجعه نمایند.

آدرس: مازندران، بابل، بیمارستان شهید بهشتی، کلینیک فیزیوتراپی ایرانیان

ارزیابی کامل بیماران و دلیل ورود آن ها به بهترین مرکز فیزیوتراپی در تهران و سپس تشکیل پرونده برای آن ها

درمان درد های عضلانی گردن و کتف درمان دیسک گردن و دیسک کمر درمان عوارض زانوی ضربدری و پای پرانتزی فیزیوتراپی آتروز زانو، پارگی رباط صلیبی، نرمی غضروف کشکک زانو و … درمان مشکلات مربوط به شانه و تاندونیت فیزیوتراپی آسیب های ورزشی، تنیس البو، پیچ خوردگی مچ پا و … درمان دردها و آسیب های عصبی مچ دست فیزیوتراپی برای خارپاشنه با دستگاه شاک ویو طب سوزنی خشک برای اسپاسم و گرفتگی های عضلانی فیزیوتراپی تخصصی کف لگن توسط فیزیوتراپیست خانم فیزیوتراپی تعویض مفصل زانو با دستگاه سی پی ام.

چنین بازه زمانی در طی درمان ، به بیمار اطمینان خاطر می دهد و برای افرادی که امکان مرخصی زیادی ندارند ، مزیتی بزرگ تلقی می شود.

از این رو مراکز معتبر ، حتما قبل از درمان زمانی را برای تشخیص مشکل بیمار می گذارند و پس از آن برای انتخاب بهترین راه درمان ، وقت می گذارند. پس از تمام این مراحل درمان مناسب را انجام می دهند.

اما در این مطلب برای راحتی کار شما ما به معرفی ۱۰ تا از بهترین مرکز فیزیوتراپی در تهران پرداخته ایم تا با بررسی‌ های لازم بهترین مرکز فیزیوتراپی بتوانید انتخاب ایده‌آلی داشته باشید و روند درمانی را به راحتی سپری کنید.

Report this wiki page